Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gunn-Anita Rysjedal

[#61165] malena monsdatter

Recommended Posts

Jeg finner ikke ut noe om en av mine aner: Malena Monsdatter født ca 1805. Hun ble muligens født i 'Knarreviga' i Lindås. Det er bare kanskje! Hun fikk barn med Steffen Larson Fjellanger f. 1790 i Heggertveit, Lindås. Han døde 1876 i Lindås. De fikk en sønn: Steffen Steffenson f. 1835 i Lindås. Han døde 1876 i Fjellanger-Lindås. De var ikke gift. Jeg kommer ikke videre i min leting på hennes aner, finner ikke noe om henne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Remi Pedersen

Da har du vel dåpen hennes her på venstre side, den 14: LenkeHulsen Remi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for lenken. Men jeg klarer ikke å tyde hva som står på sidene. Kan du tyde det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Terje Sande

De aktuelle kirkebøkene for Lindås er registrert, og der finner du det meste av teksten. Den mulige dåpen til Malena er her [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=9&filnamn=dp12631802&gardpostnr=301&personpostnr=901&merk=901#ovre>Lenke og dåpen til sønnen her LenkeHer er vielsen til foreldrene Lenke Morens patronym skal være Arnoldusdtr. og her har du dåpen hennes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, det var mye på en gang! Tusen takk. Håper jeg blir så flink en gang at jeg kan være til så god hjelp her inne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.