Gå til innhold
Arkivverket

[#61215] Er det noen her som bor i nærheten av Fredly kirkegård i Harstad?


Gjest Anita Egseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Egseth

Jeg søker etter et gravsted på Fredly kirkegård i Harstad. Jeg ønsker bilde av gravsteinen.Graven ligger på felt E. Det er samme felt som klokkertårnet står på. Inngang nær Kanebogen senter.Er det noen her som kan hjelpe meg med dette?Mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita Andreassen

Fredly kirkegård vil bli lagt ut på digitalarkivet i løpet av høsten - med bilder, men hvis du trenger bildet snart kan jeg gå ned og ta bildet for deg. Trenger da navn på gravmerket det er snakk om.Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Egseth

Hei Rita:-)Det hadde vært veldig fint om du kunne tatt bilde for meg:-) Det står Anny Karlsen Hun er født 10 juli 1903, og død 8 april 1977. Jarle A.Karlsen død 1979. De ligger i samme grav.Mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita Andreassen

Beklager at det tok så lang tid- måtte kjøpe nytt fotoapparat. Vil sende bildet privat så du kan sende epostadressen din til ritasepost@live.noRita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.