Gå til innhold
Arkivverket

[#61219] USA: Søsken frå Kvaløy u. Færøy (Solund) til USA - Deira lagnad?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Herman Andreas Pedersson Kvaløy (Kvalø) drog til USA i 1904 ([url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=21&filnamn=EMIBERG&gardpostnr=51205&merk=51205#ovre>Lenke), men då foreldra hans døde i 1936 er han ikkje nemnd i dødsmeldinga etter dei, så han er nok truleg bekrefta død.Derimot vert det sagt at søstera til Herman, Oline Lovise f. 20.1.1880 (men kalla Lina Johannesen i dødsmeldinga) er busett i USA, men med ukjend address. Eg har ikkje funne utreise hennar, men trur den må ha funne stad etter FT1900 då eg trur det er ho vi finn att i Sulen som Lina P. Næssen (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

New York Passenger Lists, 1820-1957Name: Herman Pederien Kvalo Arrival Date: 24 Apr 1904 Estimated Birth Year: abt 1885 Age: 19 Gender: Male Port of Departure: Liverpool, England Ethnicity/Race­/Nationality: Scandinavian Ship Name: Arabic Port of Arrival: New York, New York Line: 28 Microfilm Serial: 15 Microfilm Roll: T715_449 Page Number: 131Skal til venn Jonas Ferö, Granite Falls, Minn.Det er mange som reiser sammen og skal til venn/onkel Jonas.Gerhard Mathias Pedersen Mensteig 20 år skal til onkel JOnas.Hans Mathias Strand 21 år skal til venn Jonas.Herman Olai Hepgö 21 år skal til onkel Jonas. (Denne karen har du vel et annet tema på?)- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei!1) Jonas Anderson Færøy er tatt opp i eit anna tema ([url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=61056&sok=gisle>Lenke usa&nr=7&antinnlegg=50&startnr=&antall=&spraak=n#anker)2) Gerhard Mathias Mikalsson Maurstig (Mårstig) er det vel det skal vere. Tanta hans var gift med Jonas Anderson Færøy, nemleg Pernille Pedersdtr. Maurstig (Mårstig).3) Hans Mathias Strand (har ikkje sjekka opp han enno)4) Herman Olai Olsson Hugøy har eg ein annan debatt på (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gisle Hersvik

Skulle gjerne ha fått meir info om desse folka frå Kvaløy/Færøy.Ifølge BB for Solund skulle Johannes, Ole og Herman ha hatt ei søster som var busett i USA, men ho er ikkje å finne i kirkeboka.Håper det kan vere mogeleg å finne att Johannes, Ole og Herman.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gisle Hersvik

Herman Olai Olsson (Hugøy), b. 12.7.1883 (parents: Ole Tonning Olsson (Buskøy) and Dorthea Pedersdtr. (Maurstig)), he went to the US in 1904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Fant ikke Herman (Pedersen) i WWI reg. card. De aller fleste menn i hans alder er registrert.- død før 1917/1918?- reist heim til Norge?- reist til Canada?- bare ikke registrert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takkar,Det ser ikkje lovande ut iallefall. Kva med søstera og broren?- Oline Lovise f. 20.1.1880 (men kalla Lina Johannesen)- Ole Johan Pedersson f. 29.1.1878Kanskje det er meir håp der, sjølv om eg ikkje har nokon utreisedato.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

World War I Draft Registration Cards, 1917-1918Name: Ole Peterson City: Utica County: Oneida State: New York Birth Date: 29 Jan 1879 Race: White FHL Roll Number: 1819119 DraftBoard: 2nærmeste slektning er Karen Petersen, Risor, Norway.Fant denne, men Risor er vel Risør? Så det er trolig feil person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

World War I Draft Registration Cards, 1917-1918Name: Ole Myran County: Lyon State: Minnesota Birth Date: 29 Jan 1878 Race: White FHL Roll Number: 1675517 DraftBoard: 0Denne er født i USA. Og Myran er vel ikke et mulig etternavn for din Ole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Holen???World War I Draft Registration Cards, 1917-1918Name: Ole Holen County: Williams State: North Dakota Birth Date: 29 Jan 1879 Race: White FHL Roll Number: 1819502 DraftBoard: 0Ikke født i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk for dine 3 siste innlegg. Eg klarer ikkje å sjå at nokon av desse kan være 'mine' folk. Myran og Holen passer ikkje inn.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.