Gå til innhold
Arkivverket

[#61276] Legge slektsider på nettet


Gjest Anne Margrete Gilhuus
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Margrete Gilhuus

Tror dette kanskje dette har vært tatt opp tidligere men..Jeg bruker Mac, og dermed Reunion. Og nå har jeg etter å ha sett på div. slektsider fått så lyst til å legge ut Lærum slekten min på nettet. Selvfølgelig ikke med oppl. om nålevnde personer. Bare med navn, og ikke annet... Og selvølgelig vil jeg skrive hvilke kilder/personer jeg har disse opplysningene fra. Noen som kan hjelpe meg med oppl. om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eik

Hva slags 'oppl.' trenger du? Er det plass på en server? Det må du kontakte internettleverandøren din om, kanskje du har rett på gratis plass. Det går selvsagt også an kjøpe seg inn på et 'web-hotell', da kan du registrere ditt eget domene.Det du antagelig trenger, er et FTP program til å overføre filene dine til nettet. Siden jeg ikke er Mac- og Reunion-bruker, vet jeg ikke om slektsprogrammet ditt har innebygget FTP.Det er sikkert mange andre her også som har innspill her, men hvis du trenger mere hjelp, så kontakt meg gjerne på in - eik @ frisurf . no (fjern alle mellomrom i adr.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Margrete Gilhuus

Hei Inger! Takk for svar! Jeg er registrert på webbhotell, og har mitt eget domenenavn. Får prøve å karre meg inn der! ;-)Takker for tilbudet om å kontakte deg også! :-) Det gjør jeg visst jeg ikke får andre svar, helst fra folk som bruker Reunion da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.