Gå til innhold
Arkivverket

[#61325] Hvor i landet ligger ?


Gjest Yvonne Karoline Otnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Torgeir Ryen

Det er nok det som i dag er Sør-Fron (adm. senter Hundorp) og det som er Nord-Fron (adm. senter Vinstra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Einar Tømmerås

Det er helt ok kjære pige lill,ingen kan vite alt.Jeg håper bare du får mer fornuftige svar enn mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Litt avsporing: Vil få gratulere Nesset og Romsdal`n v/Kurt Asle Arvesen med lagseieren i årets Tour de France:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Sæter

Berit (12) 'Denne' Rausand ligger vel i Nesset kommune i Romsdalen? Ser at skrivemåtene Rausand og Raudsand er bruka om hverandre.Fortsatt god sommer til alle sammen!Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Haug

Hei før i tiden så skrev dem rødsand. Men så flyttet det noen finner folk til raudsand og da ble det raudsand og ikke rødsand. Men gruva på raudsand heter rødsand enda. Min mann er i fra raudsand men han er i fra gården Rausandhaug.Anne Haug Rausandhaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Og Rødsand Gruber er rimelig godt kjent, og jeg mener å lest eller hørt at den var ganske dyp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.