Gå til innhold
Arkivverket

[#61430] Kan jeg få hjelp til disse skiftene fra Lavik, Sogn & Fjordane?


Gjest Gunn-Anita Rysjedal
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Hans Andersen Lavik. Dato 16. mars 1786, enke Mari Johannesdatter og barna Bottel H. Østrem, Einer H. Touning, Johannes H. Ladvig, Anders H. Ytre Wærholmen, Otte H. Ytre Torven, Christence, g.m. Arne Andersen Nætteland og Anna, 22 år gammel.Mari Johannesdatter Lavik; 18. mars 1786 skiftet enken Mari Johannesdatter med sine barn: Dato 16. mars 1786, enke Mari Johannesdatter og barna Bottel H. Østrem, Einer H. Touning, Johannes H. Ladvig, Anders H. Ytre Wærholmen, Otte H. Ytre Torven, Christence, g.m. Arne Andersen Nætteland og Anna, 22 år gammel.Ingeborg Andersdatter Bog; Dato 5. september 1731, enkemann Olle Hansen og hennes barn med første mann Hans Knudsen: Knud Hansen Ytre Oppedal, Anders, død, etterlatt seg datteren Aagaate, med stefar Ole Halvorsen Handalen, Giertrud, gift med Erik Brudaas, Aagaate Hansdatter, ugift, og Pernille Hansdatter, ugift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn-Anita Rysjedal

Hei Yngve. Tusen takk for hjelpen med disse. Litt sen tilbakemelding fra meg, dette på grunn av mange tibakemeldinger fra forumet med mange vinklinger og nye ting å gruble på. Og i all min iver glemte jeg å takke deg for god hjelp. Det kommer nok sikkert flere spørsmål om skifter og kanskje du hjelper meg ennå en gang. Det er så mange som må elimineres før vi sitter igjen med noen som kan være aktuell person. Får mye god hjelp av Arnfrid i debattforumet. Takk igjen for den gode hjelpen jeg får. Mvh Gunn-Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.