Gå til innhold
Arkivverket

[#61447] Stavanger - Gudrun Olsdtr. Nilsen 1904-1984


Gjest Anders J. Moen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anders J. Moen

Gudrun Olsdtr. Nilsen var født 14.4.1904 og døde i 1984. Hun var gift med Arne Eberhard Ivarson Oftedahl født 11.05.1902 død 18.06.1991.Foreldrene hennes var Ole Johan Nilsen født 1860 død 1943 og Inger Larsen født 1864 død 1943.Er det noen som kjenner opphavet til Ole Johan Nilsen og Inger Larsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny Mydland

Hei, Anders! Først en takk til Hege som lokaliserte folkene til Sand. Det står ganske mye om denne familien i Sand Gardar og Folk III s442f. Foreldrene til Ole Johan var Knud Nielsen fra Barbu i Austre Moland, Tromøy sokn ved Arendal, f.1821, død 1893, kjøpte Hus nr 95 på Sand i 1863, skipsbyggermester, gift 1858 med Berta Olsdatter fra Tengesdalssjøen under Tengesdal i Sand, f.1836, død 1896. Foreldrene til Inger - og mye av slekta bakover, kan du få av meg hvis du vil, ettersom dette er slekt langt ute med min mor i Stavanger. For min egen del er jeg meget interessert i etterslekten til Gudrun! Beste hilsener Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders J. Moen

Tusen takk til begge to. Dette var et skikkelig gjennombrudd!Takker ja til anene til Inger. Etterslekt til Gudrun er såpass ny i tid at vi nok må bruke privat E-post på dette.Min E-post er andmoe@online.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.