Gå til innhold
Arkivverket
Gjest gunn nilsen

[#61509] John knutsen

Recommended Posts

Gjest gunn nilsen

Kan noen være så snille å hjelpe meg med å lese hva det står om john knutsen innflyttet til bamble1826,i bambleboka står det at han flyttet fra solum har lagt ut etterlysning på solumslekt,men ingen kjenner noe til han Mvh Gunn Nilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Legger lenke til kirkeboken,innflyttet John Knudsen Ser at han er 40 år.LenkeKan noen tyde innflyttingen til Bamble? Mvh Ann-Mary

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Her er utflyttingen fra Solum(høyre side,nr 14 og 15) John Knudsen Erikstad(?),40, og kona Ingeborg Jorgensdatter,33: LenkeMvh Ann-Mary

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest gunn nilsen

Hei Ann-Mary Tusen takk for hjelpa,da kan jeg lete videre etter foreldrene hans- takk Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest gunn nilsen

Hei Ann-Mary Tusen takk for hjelpa,da kan jeg lete videre etter foreldrene hans- takk Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest gunn nilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest gunn nilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Lykke til videre,Gunn! Mvh Ann-Mary

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solveig Kristine Westgård

Hei.På 1801 tellinga for 0822 Seude,gard Veyum Midgaarden. Der er en tjeneste gutt Jon Knudsen 15 år,kan det være han? Kona hans Ingeborg Jørgensdatter ble døpt i Melum.Er det noen andre som kan se på dette?MVH Solveig W.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.