Gå til innhold
Arkivverket

[#61598] Etterlysning av familien Anderson (Angeltvedt) som bodde i B. C. i Canada


Gjest Kenneth Bratland
 Del

Recommended Posts

Gjest Kenneth Bratland

Alfred Andersen Angeltvedt født 13. sept. 1898 på Angeltveit i Åsane (Hamre)gift med Jensina Sofia Jensdatter Tuft født 10. des. 1903 på Tuft i Åsane (Hamre) og døde i 1979 i Canada. Dødsåret til Alfred kjenner jeg ikke, men ifølge familien i Norge skal han ha blitt over 100 år. Dermed må han være død i Canada etter 1998.Bror til Alfred het Malvin Andersen Angeltvedt født 20. august 1902. Også han emigrerte til Canada. Ifølge familien i Norge skal han ha blitt cirka 100 år, men jeg kjenner ikke hans dødsår. Malvin ble gift i Canada med en kvinne jeg ikke vet navnet på. Adressen til Malvin var: Malvin Anderson , postbox 27, Campbell River, British Columbia.Er det noen som kan hjelpe meg med når disse brødrene døde og navnet til Malvin sin kone?Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.