Gå til innhold
Arkivverket

[#61602] Forfedre til Eline Larsdtr f. 28.10.1865 Vang, Hedmark


Gjest Harald Ommang
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald Ommang

Hei!På sidene til Eidskog Slektshistorielag har jeg funnet en del info om Elines forfedre tre generasjoner bakover. Dessuten har jeg blitt hjulpet her på forumet for noen år siden av noen som leste i Vangsboka om Elines foreldre. Som halvgrønn i faget Har jeg prøvd å jakte på hennes forfedre i Digitalarkivet. Folketellinger, kirkebøker, m.m., uten å komme så veldig langt. Kan noen gi ledetråder ift det som er vist hos Eidskos Sl...?Har funnet:Dåp: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?show=136&uid=19184&urnread_imagesize=full&hode=nei&ls=1>LenkeFolketelling 1900 m/foreldre: LenkeMin farfar: LenkeMin farfars dåp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Lenke til Eline Larsdatters dåp: Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Vang i Vang, Ministerialbok nr. 12 (1855-1870), Fødte og døpte 1866, side 135. Permanent sidelenke: Lenke Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Vielsen til Elines foreldre Lars Olsen og Anne Andersdatter i 1864, par nr. 1: Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Vang i Vang, Ministerialbok nr. 12 (1855-1870), Ekteviede 1864, side 251. Permanent sidelenke: LenkeMvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.