Gå til innhold
Arkivverket

[#61636] Opplysninger om Lars Estensen og Ingrid Eriksdatter fra Alvdal, Hedmark


Gjest Raymond Ronessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Raymond Ronessen

Marie Larsdatter, født 6. mai 1836 i Straumen, Alvdal, døpt 5. juni 1836 i Alvdal kirke (øverst på høyre side)- Lenke . Hun var født utenfor ekteskapet. Foreldrene var Lars Estensen og Ingrid Eriksdatter. 19. oktober 1851 ble hun konfirmert i overnevnte kirke, da nevnes de samme foreldrene, men det har ikke lyktes meg å finne mer om dem. Er det noen som vet noe mer om Lars Estensen og Ingrid Eriksdatter?Hilsen Raymond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raymond Ronessen

Jeg har visst sett litt feil. Det er en Marit Larsdatter og en Maria Larsdatter på samme side på linken over. Det er foreldrene til Maria Larsdatter jeg er på jakt etter. Og da heter mora Elen Olsdatter, og ikke Ingrid Eriksdatter. Det gikk litt fort i svingene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.