Gå til innhold
Arkivverket

[#61691] Karsten Paulussen


Gjest Britt Ådahl
 Del

Recommended Posts

Gjest Britt Ådahl

Hei Jeg etterlyser etterkommere etter Karsten Paulussen Standerholen, f.1846. Han er far til min bestefar. Vi vet ingenting om etterslekten hans,og det hadde vært artig og få kontakt med etterkommere. Jeg vet at han hadde 3 barn før min bestefar ble født. Bestefar var Bernt Karstensen f.29.01.1886, døpt 7.3.s.å.på Vik gård Stange. Bernt sin mor var Marie Rikardsdtr.f.24.02.1854. Bernt var hennes 3. barn, men det virker som det er bare et som har vokst opp. Datteren Ragnhild Larsdatr. Håper på hjelp !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Hei Britt! Legger inn noen lenker,selv om du sikkert har alt dette fra før:Marie Rikardsdatter i 1900,på Vik i Stange:Dåpen til Bernt Karstensen,født 29 jan 1886: Ser at hans far,Karsten Paulussen var enkemann(nu gift) ved Bernts dåp.Hennes 3dje og hans 4de leiermål: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1505&idx_id=1505&uid=ny&idx_side=-59>LenkeEnkemann og skomaker Karsten Paulussen gifter seg jan 1886, med Mathea Kristoffersdatter Vardeberget .Han er født i Elverum,1846,konfirmert i Løten.Matea var født 1838,konfirmert i Romedal.Fedrene het Paulus Olsen og Kristoffer Mikkelsen: LenkeDåpen til Karsten Paulussen,døpt 12 okt 1845,Elverum.Foreldre Paulus Olsen og Sina Olsdatter: FS: LenkeKonfirmasjonen 1861, Karsten Herdalseie(nr 37): LenkeUgift skomaker Karsten Paulussen i 1865,på Vinterbakken i Løten.bor sammen med foreldrene Paulus Olsen og Sina Olsdatter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.