Gå til innhold
Arkivverket

[#61694] Thomas Oliversen og konen Constanse, Måløy/ Ålesund M&R


Gjest erling t. endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest erling t. endresen

Thomas Birger Ingman Oliversen f. 1886, St. Petri i Stavanger/ Rogaland, kalt Thomas Oliversen, død 13.11.1947, grl. Ålesund M&R. Gift med Constanse, visst fra Stavanger, død 29.06.1961, grl. Ålesund, M&R. De flyttet visstnok til Måløy (S&F ?), hvor han var bestyrer på en hermetikkfabrikk. Barn: o Bergljot f. ca 1920 o Jente f. ca. 1922 o Ingjerd f. ca. 1930Thomas' mor Ingeborg kom opprinnelig fra Helleland i Rogaland. Jeg samler etterkommerne etter min tipp-oldefar fra Gåshus i Helleland og skulle gjerne hatt flere opplysninger om disse hans etterkommere som bosatte seg nordpå, dersom noen kjenner til denne familien. Ingen sønner, døtrene- hvorav det mangler navn på den ene- skal ha blitt gift. Jeg har fått oppgitt at de bosatte seg på Måløy, men finner på DIS at Thomas og Constanse Oliversen er gravlagt i Ålesund.Hyggelig om jeg får noen tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Korrigering: Ser fra gravsteddataene at han kalles Birger Oliversen.1179146 Birger Oliversen død 1311 1947 gr.l. 1811 1947 Nedre Gravlund Ålesund Ålesund 1179148 Constanse Oliversen død 2906 1961 gr.l. 0307 1961 E a 67 Nedre Gravlund Ålesund Ålesund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.