Gå til innhold
Arkivverket

[#61729] Tyding av kirkebok VUKKU


Gjest Trond Gellein Løkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Gellein Løkken

Jeg trenger hjelp til å lese brudeparets stilling og navn i en vielse i Vuku kirke. Jeremias (?) og Albertine Guneli Elisabeth (?) ble gift 30. oktober 1860 i Vuku kirke. Jeg forsøker å legge inn en lenke, og de er par nr 15. Det er mest brudens etternavn jeg prøver å tyde.LenkemvhTrond Gellein Løkken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Vielsen Lenke Ridende jæger og ungk. Jeremias Ellevsen, Holmsva(ld?), 27 år, far Ellev Andersen og enkemadame Albertine Gunelie Elisabeth Ledel?, Holmen, 31 1/2 år, Engelsen. Forlovere Ellev Holmen og Johan Dillanvaldet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Ann-Mary Engum

ALBERTINE GUNNELIA ELISABETH ENGELSEN,døpt 3 mai 1829. Foreldre Morten Engelsen og Andrea Andersdatter Lenke Trondelag&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

I 1865 kalles hun Albertine Martinsdatter. Gift med Jeremmias Ellevsen. 4 barn pluss Jeremias' mor bor sammen med dem på gården Sagmoen i Vuku :Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Gellein Løkken

Hei alle gode hjelpere. Tusen takk for gog hjelp. Løsningen på Ledel gåten finnes her i temaet 'Oppslag i 'Dødsfall i Norge' av Gløersen - ang Ledel'Ett lite spørsmål til slutt. Kan hoen hlepe meg med å lese det som står om Albertines far i linken i innlegg 9 samt linken her? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.