Gå til innhold
Arkivverket

[#61751] Karen f.1884 på Fannestrand


Gjest Gunnar Sødal
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Sødal

I folketellinga 1925 i Trondheim finn eg eit par Ulrik og karen Sundvoll. Ulrik er fødd 17.5-1896 på¨Vega og karen er fødd 10.05.1884 på Fannestrand står det i folketellinga.(Fannestrand er vel i gamle Bolsøy kommune i Romsdal) Eg har også høyrt at Karen skulle være fødd i Orkdal: Er det nokon som kan hjelpemeg med opphavet til Karen? Mvh Gunnar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Kan dette være den Karen du leter etter? Nr. 22: Karen Anna: Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Kleive i Bolsøy, Ministerialbok nr. 557A03 (1869-1886), Fødte og døpte 1884, side 97. Permanent sidelenke: Lenke Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Kan det være Karen f. 1884 som blir konfirmert her: Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Kleive i Bolsøy, Klokkerbok nr. 557C02 (1863-1944), Konfirmerte 1899, side 144. Permanent sidelenke: LenkeHva med vielsen til Ulrik og Karen, har du funnet den?Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sødal

Dette ser fornuftig ut. Eg veit ikkje noko om vielsen, men i adressebok for Trondheim ca.1920 har Ulrik en butikk som driver mes spedisjon,nordlandsprodukter og skibsutstyr. Han har det i Ila i Trondheim. I 1926 får dei ein son som også heiter Ulrik. Mvh og takk Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Her er vielsen i Ila kirke i 1924, par nr. 47, Ulrik Nordgren Sundsvoll og Karen Anna Knutsen: Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Ila, Klokkerbok nr. 603C04 (1923-1941), Ekteviede 1925, side 18. Permanent sidelenke: LenkeMvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Dåpen til Ulrik Norgren i 1886, nr. 14: Kildeinformasjon: Nordland fylke, Vega, Klokkerbok nr. 816C03 (1886-1905), Fødte og døpte 1886, side 3. Permanent sidelenke: Lenke Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.