Gå til innhold
Arkivverket

[#61782] Dødsmelding Bergen 1971 (Eriksen/Haukeland)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Anna Eriksen Haukeland døydde i Bergen 12.3.1971 - dødsmelding side 286. Eg trur ho er identisk med Anna f. Neset/Nesgaard, fødd i Sogndal 17.10.1884.* I so fall er eg interessert i ervingane hennar?* Og kva yrkestitel hadde ho ved dødsfallet?Ingvald Eriksen, fødd 1877, døydde i Bergen 27.3.1954 - dødsmelding side 180. Ingvald var gift med Anna Neset/Nesgaard.* Kva yrkestitel hadde Ingvald Eriksen ved dødsfallet?* Dato og stad for fødsli hans?* Kven var ervingane hans?Til sist: Anna Neset/Nesgaard gifte seg tydeleg ikkje i Bergen fram til 1934. Kan ho og Ingvald vera gifte seinare? Er det mogeleg å finna dato og stad for vigsli deira?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Anna Eriksen Haukeland er født i Sogndal 17. oktober 1884, og giftet seg med tittel hushjelp hos sorenskriveren i Midhordland 3. desember 1932 med verksarbeider Ingvald Eriksen Haukeland, født i Sæbø i Manger 24, august 1877.De bodde i Fana til mai 1937, og fikk 3. august 1937 pålegg av bergen folkeregister om å bare bruke Eriksen som etternavn i stedet for Eriksen Haukeland.Ingvald Eriksen står som bakersvenn, så som verksarbeider, og døde i 1954 som forhenværende steinarbeider. Han etterlot seg enken Anna og en datter Anny Haugland.Ved Anna Eriksen Haukeland's død i 1971 etterlot hun seg to døtre: Anny Carlsen og særkullsbarn Jenny Køhne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for kjempeflotte opplysningar. Dette gjev meg svar på alt eg ønskte meg om denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.