Gå til innhold
Arkivverket

[#61794] Er der noen som kn hjelpe meg å tyde?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Jeg trenger hjelp til å tyde hva som står etter moens navn Malene Dorthea! Er det noen som kan hjelpe meg med det? Lenke Med vnnlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Takk skal du ha, Kristian Hunskaar! Det jeg var ute etter var om der står noe om hennes etternavn.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Her er et barn til, og moren heter her Malene Dorthea Johannesdatter (Nr. 13):Kildeinformasjon: Nordland fylke, Lurøy, Ministerialbok nr. 839A02 (1825-1862), Fødte og døpte 1827, side 10. Permanent sidelenke: LenkeHilsen Laila Kornstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Her er vielsen deres i Bodø 13. mai 1823 [på høyre side]:Kildeinformasjon: Nordland fylke, Bodø, Ministerialbok nr. 801A05 (1818-1834), Kronologisk liste 1823, side 56. Permanent sidelenke: LenkeHilsen Laila Kornstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Endelig tilbake! Hjertelig takk skal dere ha! Bertinus Dass Pettersen fant jeg i forbindelse med skifte etter han!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.