Gå til innhold
Arkivverket

[#61814] Anne Marta Johannesd. Hårberg / Hulsund f 1849


Gjest Ivar Fylling
 Del

Recommended Posts

Gjest Ivar Fylling

Ho vart 17.4 1873 g.m. Markus Olsen Hulsund (Bjugn/Stjørna klokkerbok 1866-93). Alder 24, far Johannes Pedersen Hårberg.I Stadsbygd kirkebok 1847-57 er ho registrert fødd 3.6.1849 og døypt 8.7.1849, uægte, mor: Pige Olava Oline Aunbakken(?), far: Ungk Johannes Pedersen Hårberg.Dette stemmer ikkje med det eg hadde skrive etter Rissa Bygdebok, bd. 1. Der er ho truleg forveksla med ei anna Anne Marta fødd 22(?) april 1849.Er det nokon som veit noko om foreldra, Olave Oline og Johannes Pedersen, og om kvar Anne Marta vaks opp?Denne etterlysinga ligg og på Slektsforum / Sørtrøndelag / Fosen / Rissa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Fylling

Nytt lån av Rissaboka, bd 1 løyste problemet delvis. Under Aunbakken s 112 -113 står mor til Anne Marta, Olava, som dotter til Ole Nilsen Aunbakken og Maren Arntsd Haltvollen.Faren, Johannes Pedersen Hårberg, har eg imidlertid ikkje funne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Fylling

Det er vel helst denne Annemarta som har kome til Holsundet alt i 1865: LenkeIfølgje Rissaboka bd 1 s 113 skal ho ha reist 'til Åfjord før 1870'. Litt 'mystisk' er at ein etterkomar etter ei stedotter frå 1. ekteskap, Elen Markusd., gift 2.g. i Grandalen, hugsar Annemarta omtala som Annemarta Bare, eller Annemor Bare, med tilknyting til Varghiet. Om det er rett eller 'støy', veit eg ikkje. Om 'Bare' eller 'Baret' er ein plass ved Varghiet, eller i grenselandet mot Åfjord, veit eg heller ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Øyangen

Ifølge Gudmund Eide, var det en plass under Varghiet som het Bure. Der bodde: Olava Olsdtr husmannsenke, renter av forsikr. f.1832 Anna Karlsdtr datter, væving, dagarbeiderske f.1870 Ole Pedersen dattersønn f.1891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Fylling

Takk for opplysningane!Olava Olsdtr f Aunbakken, vart gift med Andersd Jonsen Kvernhusdal 21.9.1854. Dei kan altså ha budd på Varghiet. Det er vel mest truleg at det var mor og stefar som fekk ansvaret for oppfostringa av Annemarta Johannesdtr.Johannes Pedersen Hårberg har eg ikkje funne (andre) spor etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.