Gå til innhold
Arkivverket

[#61816] Nils Lauritz Johansen fra Helgeroa. Hans etterkommere


Gjest Sten Fredrik Bålsrød
 Del

Recommended Posts

Gjest Sten Fredrik Bålsrød

HeiNils Lauritz Johansen fra Helgeroa i Brunlanes (født 1868 i Solum i Telm.) og hans kone Karen Marie Hansdatter (Født 1878 i Eidanger) fikk 7 døtre.1.Gunhilde Marie f.23.februar 1898 2.Johanne Hansine f.21.april 1899-død 1899 3.min oldemor Johanne Berthea 4.udøpt pikebarn f.19.april 1903-død 1903 5.Nilsine født 15.januar 1905 (tok etter hvert navnet Signe) 6.Karlette Marie født 23.januar 1907 7.Jenny Pauline 29.mai 1909 (gift Kveto og drev hytteutleie.) Død 18.mai 2004. Gravlagt på Østre gravlund i OsloEr interesert i etterkommerne til nr.1.5.6.7.mvh Sten Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gunn Huglen

Her ser det ut til at familien har en rekke barn i 1900-tellingen i Brunlanes? LenkeHar du sett i Dis gravminneregister om noen er registrert der?Er du heldig , kan det være du finner gravstøtter med etterkommere?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sten Fredrik Bålsrød

Hei Jeg har alle Nils Lauritz barn, men det jeg er på jakt etter er hvor det ble av hans døtre Gunhilde Marie, Nilsine (Signe), Karlette Marie og Jenny Pauline. Evt. deres etterkommere.Mvh Sten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.