Gå til innhold
Arkivverket

[#61937] Claus Jonsen Fause Stranda 1801.


Gjest Sol Kerry Johannessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kirsti Rye

God morgen SolHer er Anne Serkvedsdatters begravelsee, i nov 1772 Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Stranda, Ministerialbok nr. 520A01 (1759-1801), Døde og begravede 1772-1773, side 137-138. Permanent sidelenke: LenkeI tillegg til de barna du har funnet i innlegg 17, skal det da være Klaus, som vi ikke har funnet. Jon og Anne kan jo være døde uten barn som vokste opp, og en annen Klaus Jonsen har tatt over, derfor denne sammenblandingen av navn, men det er jo kun gjetting fra min side.mvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol Kerry Johannessen

Hei Kirsti.Jeg har notert ned dette som jeg fant forrige kvelden. Under copulerede 4.11.1760 Jon Vadsten 50 år enke Kirsti Diernes(kan det være Digernes) hun er 55 år. Jeg har også funnet en Peder Vadsten grl 15.2.1766- 22 år. Jeg fant også en Peder Vadsten som ble trol før 1766, (har ikke fått med hele året) men det var før jeg fant Peder død 22 år. Med Lisbeth Johannesdtr. Lerangernes, jeg skal gå tilbake i kirkeboken og finne rett år, jeg har vært så trøtt at jeg har bare notert 17..Det skulle ikke være umulig at vi finner løsning, for det er rart, de folkene vi har etter Claus Jonsen Vadsten(vår) ingen kaller opp Serkved, men det navnet finnes flere andre steder.Hilsen fra her med strålende sol.Sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.