Gå til innhold
Arkivverket

[#61941] Hvem var faren til Odina Rysjedal, død i Hyllestad, Sog Og Fjordane i 1987


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Brithe Andrea Jensdatter Sunde (1864-1950 fikk en datter Odina Rysjedal, f.18.2.1898, død 11.2.1987 i Hyllestad, Sogn og Fjordane. Jeg sliter med å finne faren til Odina. Han skal vistnok skal hete Odin til fornavn. Nå vet jeg jo at Brithe var gift flere ganger uten at jeg har funnet hvor og når. Men siden Odina i anledning dødsfallet heter bærer navnet Rysjedal antar jeg at faren også hette det. Men sansynligvis har de bodd i Rysjedal pg kanskje derfor har tatt navnet Rysjedal.Jeg har søkt gjennom alle tenkelige steder, men uten resultat. Er der noen som kan og har mulighet til å hjelpe meg med å finne denne slektningen min?Jeg takker hjertelig for all mulig hjelp!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Sande

Er ikke dette samme person som ble gift ca 1920 med Eliam Anderson Rysjedal og som fikk sønnen Alfred i 1922 og datteren Betsy Herbiorg i 1928?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

WoW!! Dette er bare helt utolig! En hjertelig, hjertelig takk skal dere ha!! Noe av tekstene i kirkebøkene er så små-stilt at jeg har litt problemer med å lese det. Men skal nok på et eller annet vis få det til!Ja, jeg er enig i at lette å finne faderen blir det ikke. Det har vel alltid i slike tilfeller vært litt problematisk!Med vennligste hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Sande

Odina har barnebarn som bor i ytre Sogn i dag. De vet kaskje svaret hvis du tar kontakt. Hvis du er interessert og fortsatt benytter samme epostadresse som i 2005 kan eg sende deg mer informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Tusen takk for det, Terje! Min adresse er lik begynnelse, Men er nå getmail.noJeg er takkenemmelig for alt du kan gi meg om denne familien.Med hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.