Gå til innhold
Arkivverket

[#61946] Sende inn kilder til DA.


Gjest Erlend Eriksen Mæhlum
 Del

Recommended Posts

Gjest Erlend Eriksen Mæhlum

Jeg sendte inn i forrige uke noe fra noe miliærruller jeg hadde skrevet av. Jeg har jo sendt inn før også, men denne gangen så fikk jeg svar på mailen min at jeg blir besvart innen 15 virkedager, altså 3 uker. Det går altså mye tregere å sende inn nå enn for 5-6 år siden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Det vil ikke nødvendigvis ta 3 uker før databasen blir lagt ut eller du mottar et svar fra oss. Vi har fått en service-erklæring i Arkivverket og den må vi også forholde oss til. Der står det at henvendelser fra publikum skal få svar innen tre uker.Dette betyr ikke at vi slapper av og tar oss god tid. Vi legger ut databaser så snart vi får dem inn - det er vår viktigste arbeidsoppgave! Til tider har vi stor pågang av databaser og da kan det gå noe lenger tid, men som oftest er databasene lagt ut i løpet av en arbeidsuke.For 5-6 år siden hadde vi mindre pågang av databaser fra publikum og den samme bemanningen som vi har idag, så det vil nok unektelig ta noe mer tid å få ut en database nå, det må jeg medgi. Vi får sette vår lit til statsbudsjettet i oktober...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.