Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Mona Johanne Falch

[#62022] Ungkar Hans Olson Utstrand fra Ørlandet

Recommended Posts

Gjest Mona Johanne Falch

Søker Hans Olson Utstrand fra Ørlandet født rundt 1800 tallet som fikk en uekte sønn Anton født 1832 med Dordi Holgerdtr Åfjord. Hans Olson jobbet som tenestekar på fosen gård rundt 1932 osv. Fint om noen visste hvor opphavet til han for eg finn ingenting mer om han elle hans foreldre, takker for all informajon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mona Johanne Falch

regner med at det var Ole Jørgenson og Andrea Hansdtr du mente, men eg har lånt alle Ørlandsbøkene og mente eg forkastet HAN Hans Olson for han døde noen år etter, men dei fikk en sønn senere som heter Hans men det sto ingenting om hans videre sjebne, men kan vere muligheter for det er han. Hans Olson han var blitt skrevet om at han kom fra utstrand og hva var mulighetene for at han var berre inlosjerende på denne gard på denne tiden selv om han jobbet som tjenestekar på Fosen gard ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Dette tror jeg er konf. til Hans nr.2, nr.16 1825 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Dåpen 10.juni 1810(v.side). Hans er født 18/5. Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mona Johanne Falch

Tusen takk Berit det var hyggelig du hjalp meg og eg er nettopp komt fra en liten ferie så nå skal eg låne bøkene igjen, takker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.