Gå til innhold
Arkivverket

[#62022] Ungkar Hans Olson Utstrand fra Ørlandet


Gjest Mona Johanne Falch
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Johanne Falch

Søker Hans Olson Utstrand fra Ørlandet født rundt 1800 tallet som fikk en uekte sønn Anton født 1832 med Dordi Holgerdtr Åfjord. Hans Olson jobbet som tenestekar på fosen gård rundt 1932 osv. Fint om noen visste hvor opphavet til han for eg finn ingenting mer om han elle hans foreldre, takker for all informajon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Johanne Falch

regner med at det var Ole Jørgenson og Andrea Hansdtr du mente, men eg har lånt alle Ørlandsbøkene og mente eg forkastet HAN Hans Olson for han døde noen år etter, men dei fikk en sønn senere som heter Hans men det sto ingenting om hans videre sjebne, men kan vere muligheter for det er han. Hans Olson han var blitt skrevet om at han kom fra utstrand og hva var mulighetene for at han var berre inlosjerende på denne gard på denne tiden selv om han jobbet som tjenestekar på Fosen gard ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.