Gå til innhold
Arkivverket
Gjest erling t. endresen

[#62041] Endre Askildsen f. 1849, i Stavanger 1900. Hvor er barna født?

Recommended Posts

Gjest erling t. endresen
LenkeDenne familien bor i Stavanger i 1900:Endre Askildsen f. 21.08.1849, Lomeland i Helleland, men til Stavanger med familien en gang etter 1867, smed på Jæderbanen med bosted Vesselsgate 7 i 1900, gift med Anna Serina Olsd. Anixdal f. 1852 i Stavanger, datter til slakter O.Anixdal i Stavanger i 1865, opprinnelig fra Varhaug i Hå. Barn til Endre og Anna Serina i 1900: Andreas 1882, Alfred 1885, Sigurd 1889, Einar 1892 og Otto August 1896.Jeg finner ikke disse barna døpt eller konf. i Stavanger. Familien står som medlemmer i Statskirken i 1900. Hans foreldre var medlemmer av den Katholsk-apostoliske menighet.Noen som er i stand til å hjelpe her, jeg skulle gjerne funnet ut hvor (minst ett av) disse barna er døpt...Jeg skulle også gjerne funnet foreldrenes ekteskap, antatt i Stavanger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J. Engmo

Andreas er vel den sønnen som ble døpt i 1882,i St.Petri:Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest erling t. endresen

Jeg har vært blind.... takk for hjelpen.Kanskje jeg finner ekteskapet deres også da, må visst lete igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest erling t. endresen

innlegg no. 62090Sjekk denne forespørselen. Finnes det i bygdeboken for Høiland noen opplysninger om Viljensen Viljensen, inderst/ skomager, med bosted hos Erik Andreas Ulfsberg, Øvre Sandnes, i 1865?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.