Gå til innhold
Arkivverket

[#62041] Endre Askildsen f. 1849, i Stavanger 1900. Hvor er barna født?


Gjest erling t. endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest erling t. endresen
LenkeDenne familien bor i Stavanger i 1900:Endre Askildsen f. 21.08.1849, Lomeland i Helleland, men til Stavanger med familien en gang etter 1867, smed på Jæderbanen med bosted Vesselsgate 7 i 1900, gift med Anna Serina Olsd. Anixdal f. 1852 i Stavanger, datter til slakter O.Anixdal i Stavanger i 1865, opprinnelig fra Varhaug i Hå. Barn til Endre og Anna Serina i 1900: Andreas 1882, Alfred 1885, Sigurd 1889, Einar 1892 og Otto August 1896.Jeg finner ikke disse barna døpt eller konf. i Stavanger. Familien står som medlemmer i Statskirken i 1900. Hans foreldre var medlemmer av den Katholsk-apostoliske menighet.Noen som er i stand til å hjelpe her, jeg skulle gjerne funnet ut hvor (minst ett av) disse barna er døpt...Jeg skulle også gjerne funnet foreldrenes ekteskap, antatt i Stavanger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

innlegg no. 62090Sjekk denne forespørselen. Finnes det i bygdeboken for Høiland noen opplysninger om Viljensen Viljensen, inderst/ skomager, med bosted hos Erik Andreas Ulfsberg, Øvre Sandnes, i 1865?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.