Gå til innhold
Arkivverket

[#62050] Einar Bråten, til USA eller Canada rundt 1930


Gjest Nils-Johan Urskog
 Del

Recommended Posts

Gjest Nils-Johan Urskog

Jeg har lova en kamerat at jeg skal prøve å finne ut hvor det ble av farfaren hans, det eneste han vet er at han emigrerte rundt 1930. Er heller ikke sikker på hvor han kommer fra, men mest sannsynlig Alstahaug kommune. Giftet seg i Vefsn midt på 20-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils-Johan Urskog

Det er nok han, ja. Men Det står ikke til hvilken havn han skal.Finnes det folketellinger eller liknende i Canada/Usa som man kan lete etter han i? Finnes det andre databaser, eller kanskje forum han kan etterlyses i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

HeiHan gikk iland 21.04.1928 i Halifax LenkeCanada er ikke det letteste land å søke i. Det er nok vesentlig betalingsdatabaser og der har jeg ikke noe tilgang Men,det er nok noen på forumet her som har det.Ellers kan du jo legge inn en etterlysning i DIS-Norge under 'USA/Canada'Mvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.