Gå til innhold
Arkivverket

[#62107] Siste innlegg vises ikke i oversikten.


Gjest Knut H Nebell
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut H Nebell

Hva er årsaken til siste innlegg ikke vises i oversikten for Vestfold på tråd 61976.I oversikten vises siste innlegg datert den 23.8.2008 15:47 (17), og klikker man på temaet så vises siste innlegg datert den 25.8.2008 22:23 (18).Er det hos meg feilen ligger, eller hva er årsaken.Mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Samme har skjedd her hos meg noen ganger, og da alltid hvis det har tatt lang tid å laste inn innlegget OG det samtidig kommer melding om 'feil i hovudløkka' (aner ikke hva en hovudløkke er eller hva en eventuell feil skulle bestå i!).Disse innleggene kan bare sees ved å klikke på temaet - de vises aldri i oversikten. Men hvorfor?Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut H Nebell

Det kan jo resultere i at andre som har bidratt med innlegg ikke åpner tråden.Hvis man har lest det siste innlegget som vises i oversikten, hva er da vitsen med og åpne. Man vet hva som står der, tror man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Forklaring er truleg, som Else er inne på, at det har skjedd noko under innleggjing av eit nytt innlegg. Det skjer på den måten at først blir det nye innlegget lagra, deretter vert databasen som beskriv innlagga oppdatert. Om innlegget er blitt lagra og systemet så av ein eller annan grunn blir brutt, vil datbasen ikkje bli oppdatert og difor visa eit innlegg for lite. Eg skal sjå kva eg kan gjera med det, men nett no er eg inne i ein stri førelesingsperiode, så eg vil ikkje garantera at det skjer med det same.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut H Nebell

Jan, ta den tiden du trenger.Når jeg ga svar på angjeldende innlegg så brukte jeg blyanten for å gi svar (tror jeg). Litt usikker her, men mener jeg ikke brukte det andre valget; Nytt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Christian Arentz

Ikveld er det ikke mulig å få opp siste innlegg på oversikten. Både jeg og andre har prøvd flere ganger her: Lenke Innlegg 233-38. 233 står fortsatt som siste nå kl. 10:54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.