Gå til innhold
Arkivverket

[#62151] Brandval - Halvor Arnesen Hynden gift 24 mai 1789 med Anne Hansdatter Moe.


Gjest Guro Reinhart
 Del

Recommended Posts

Gjest Guro Reinhart

Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvem Anne Hansdatter Moe er?Vielse nr. 9 LenkeI FT 1801 for Hynden, er hun 32 år gammel som tilsier at hun skulle være født rundt 1768. Jeg har lett etter henne både i kirkeboken og Brandvalboka, men finner henne ikke.Kjenner noen til denne familien, ville jeg sette stor pris på hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Side 312 1763 ble det døpt ei Anne fra Moe med foreldre Hans Syversen og Thore Halvorsdatter. Side 154 konfirmert 1780 Anne Hansdatter Moe. Annes siste barn f. på Øverby under Breen og døpt 1/9 1805. Da var Anne 38 år gammel. Mvh. Finn Sollien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guro Reinhart

Hei igjen Finn og Ann-Mary.Jeg lurer på om en av dere har svar på følgende?Det gjelder Ann-Marys lenke til vielsen til Hans Syversen og Tore Halvorsdatter.I kirkeboken står vielsen øverst på siden, rett under 'Grue'. Hans Syversen er fra Sagerud og Tore fra Moe. Betyr dette at disse var fra gårder i Grue, og ikke i Brandval. Jeg har Brandvalboka her, men finner ikke noe om dem under nevnte gårder - og, dessverre har jeg lånt bort Grue bøkene så jeg får ikke sjekket det der.Takknemlig for svar!Hilsen Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.