Gå til innhold
Arkivverket

[#62168] Sverige


Gjest Hilde Rossing
 Del

Recommended Posts

Gjest Hilde Rossing

Min steoldefar; Oscar Enelius Person Englund fra Munkebord? i Norra Vermland født 02.03.1875.Konfirmert i Norra Vermland 1889. Vielse i Vardal, Norge 03.05.1902 med Petra olsdtr.(herfra har jeg 'alt')Hans far; Per Person Englund Norra Vermland.Det er hans mor jeg gjerne ville hatt navnet på, og håper noen med tilgang til svenske kilder kan hjelpe meg?Mvh Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei HildeI flg folketellingen 1890 og husforhør 1886-1894 Munkebol/Norra Ny, Värmland side 261 er fam slik:Per Persson f 30/10-1846 Norra Ny, Värmlandhustru Maria Henriksdotter 21/3-1835 Norra Finnskoga, Värml.hennes o.ä.s Otto Ottosson 30/8-1873 Transtrand, Kopparbergson Oskar Enelius 2/3-1875 Sveg, Jämtlandhj.dott o.ä Maria karlsd. 8/1-1866 Norra Finnskoga, Värml.Per og Maria ble viet 4/7-1875.Hilsen Anne Lene Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.