Gå til innhold
Arkivverket

[#62187] Kirstine Nilsdatter Folmo, Nes i Akershus


Gjest Tom Premer
 Del

Recommended Posts

Gjest Tom Premer

Kirstine giftet seg i 1787 med Kristen Toresen fra Hunstad og ble bosatt på Østhagen under Søndre Folmo. Ifølge bygdeboken skal hun ha dødd i 1801. Jeg har ikke funnet henne i kirkeboken det året, men jeg fant en Kirstine Nilsdatter Bergseie som ble begravet 17.10.1802. Er dette riktig dame?Vennlig hilsenTom Premer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Premer

Takk nok en gang Ann-Mary.Så langt har jeg også kommet. Det jeg lurer på er om min Kirstine er hun som ble begravet 17.10.1802.Vennlig hilsenTom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Ikke godt å si om det er din Kirstine som blir begravet.Det kan også være denne damen på gården Bergh i 1801. Christine Nielsd Hans kone 40 I 1ste egteskabLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Premer

Hei igjen Ann-Mary.Sannsynligvis er det henne og ikke min Kirstine som ble begravet da. Jeg får lete videre og se hva jeg finner.Vennlig hilsenTom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.