Gå til innhold
Arkivverket

[#62192] Johannes Pederson Reinen, f. 1862, utvandra til Amerika 1881


Gjest Ottar Solberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Ottar Solberg

Eg har søkt å finna att Johannes Pederson, f. 31. jan. 1862, som utvandra til Amerika 1881, men kan ikkje finna han i folketellingane, på New York Passenger Lists eller andre kjelder. No har eg lyst til å sjå om andre lukkast betre enn eg. Her er avreisa frå Bergen:LenkeHer er han skrive med etternamnet Sogndalsfjærden, men namnet familien til vanleg brukte var 'Reinen'. Han hadde to brør som slo seg ned i Dane Co. i Wisconsin. Eg har søkt etter han med ulike variantar av etternamn, Reinen, Fieren, Peterson o.s.b. utan resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Lenken din er feil. Her emigrerer Johannes: LenkeHva het de to brødrene? Som regel brukte brødre samme etternavn i USA. Og når utvandret de?- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Takk for at du gjorde meg merksam på at lenka på at lenka var feil. Eg burde sjekka den. Dei to andre brørne heitte Andreas og Anders. Andreas utvandra 1882 og tok namnet Andrew Reinen. Han budde i Sun Prairie nord for Madison. Anders utvandra 1883, tok namnet Andrew Rein og budde i Stoughton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Har du kontakt med slekta i Wisconsin? Vet de noe?Er Johannes nevnt i noen skifter (f.eks. etter mor eller far) etter at han emigrerte? Det kan gi oss info om han levde og ev bosted.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Johannes i FT1865: LenkeHvis dette er rett Johannes, så har han minst en bror til, Nils. Hvis Nils er broren som er i Norge, kan det tyde på at Johannes er død.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Johannes?Vanligvis ble Johannes til John. Johann ser mer tysk ut.-Wisconsin Deaths, 1820-1907Name: Johann Rein Death Date: 18 Aug 1881 County: Grant Volume: 02 Page #: 0272 Reel: 031 Image: 0603 Index Volume: - ImageNum: 104360 Sequence #: 316766 Level Info: Wisconsin Vital Records Death Index.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

1920 United States Federal CensusName: John Rein Home in 1920: Milwaukee Ward 23, Milwaukee, Wisconsin Age: 57 years Estimated Birth Year: abt 1863 Birthplace: Norway Relation to Head of House: Head Father's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: Norway Marital Status: Single Race: White Sex: Male Home owned: Rent Year of Immigration: 1883 Able to read: Yes Able to Write: Yes Image: 740Household Members: Name Age John Rein 57 Christine Rein 49Christine (imm 1887) er søster til denne John.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

1910 United States Federal CensusName: John Rein Age in 1910: 47 Estimated Birth Year: abt 1863 Birthplace: Norway Relation to Head of House: Son Father's Name: Chrot Father's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: Norway Home in 1910: Milwaukee Ward 23, Milwaukee, Wisconsin Marital Status: Single Race: White Gender: Male Year of Immigration: 1882Household Members: Name Age Chrot Rein 31 John Rein 47 Christine Rein 40Ole Rein 51 Martha C Rein 42 Caroll Rein 15 Marion Rein 12Forrige innlegg var trolig et bomskudd, da denne John Rein har en far Christ 81 år, og en bror Ole 51 år.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Takk til Hanne Line og Jon for innspel.Innlegg 4 (Hanne Line): Eg har hatt kontakt med oldeborn etter dei Andreas og Anders, men dei kjenner ikkje til Johannes.Faren Peder (Per) Nilsson Reinen døydde 1914. Mora Kari døydde 1910. Yngste dottera Johanne (Hanne) tok over barndomsheimen for kr. 1200,- i 1913. Eg har ikkje skiftet etter faren, men bør kanskje spørja i arkivforumet etter det.Innlegg 5 (Jon): Eg har nekrologen etter Andrew Rein, men denne etter Andrew Reinen hadde eg ikkje sett. Eg er einig i konklusjonen at Johannes var død før 1935.Innlegg 6 (Hanne Line): Det er rett Johannes som du har i folketellingen 1865. Det var fem som utvandra til Amerika. Johannes, Andreas, Anders, Nils som utvandra til Amerika i 1893 og døydde allereide i 1896 og Bertine (Tina) som utvandra 1893 og vart gift Arvold og budde i Chicago. Dei to som var att i Norge var Bertha Reinen (bestemor til kona mi) og Peder Olai Reinen.Innlegg 8 (Jon): Det er den rette Andrew Rein du har funne. Kan fortelja at vi har hatt besøk i sumar av oldebarnet til Andrew Rein med same namn, men kallar seg helst Andy Rein (sølvmedaljevinnar i bryting i OL 1984 i LA og ein av Stoughtons store idrettsheltar).Innlegg 9 (Jon): Eg skal sjekka dette nærare.Innlegg 10 (Jon): Spørsmålet har eg svara på ovanfor. Elles kan eg visa til denne sida: LenkeInnlegg 11 og 12 (Hanne Line): Dette er same John Rein i 1910 og 1920-tellinga og som du sjølv skriv er det ikkje den Johannes (John) Reinen som eg leitar etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Skiftet fra 1914 vil nok gi oss info om han levde da. Så det ville vært nyttig med et sprørmål i arkivforumet.Da var det i allefall ikke Johannes som var broren i Norge. (Det var mange som reiste tilbake til Norge.)- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Spørsmål til Yngve i Arkivforumet gav diverre ikkje noko positivt resultat. Han fann ikkje Peder Nilsson Reinen i dødsmeldingane frå lensmannen i Sogndal.Innlegg 16, 17 og 18 (Jon): Ja, eg har nekrologen om Andrew P. Rein. Den vart nok klipt ut og sendt til familien i 1947. Dei to andre har eg ikkje sett - takk for dei.Innlegg 9 (Jon): I census 1900 bur det ein familie John og Anna Rein i New York som har vore gift i 2 år. Dersom dette er Johannes Rein og Anna Engel som gifte seg i 1897, er det ikkje den Johannes Reinen eg søkjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

I dødsmeldingen etter Kari Arnesdtr. Reinen i 1910 er alle borna omtala med unntak av Johannes Pederson. Det tyder på at han er død før 1910. Då eg heller ikkje kan finna han i folketeljingen 1900 eller seinare, trur eg han døde før 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

På Spring Praire kyrkjegarden nær Keyeser, WI ligg desse to gravlagde, side om side:* Nels P. Reinen 1860-1895* John Reinen 1862-1904Det ser ut til at dette er dei du leiter etter?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så sannelig, Lars. [url="http://www.rootsweb.ancestry.com/~wicolumb/springprairielutheran/springprairielutheran05.html>LenkeBravo!------------...og ved siden av disse to gravene ligger Peter E. Reinen f. 24. mai 1890, død 24. juni 1979.Hvem er han tro? Ett av Nils sine 3 barn?Tipper det: I Columbia county fødes det et guttebarn 'Neilson' på denne datoen.

bilete5572.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.