Gå til innhold
Arkivverket

[#62209] Hvor er Anna Jacobsen Hagen v.FT- 1900


Gjest Aksel Einar Mathiesen
 Del

Recommended Posts

Gjest Aksel Einar Mathiesen

Min mormor Anna Jacobsdtr.f. 5 nov. 1875 på Sør-Fron.Min mor f.(u.ekts)8 aug.1905 i Røyken i Buskerud. Ved dåpen heter mormor; Anna (Anne) Jacobsen Hagen.Jeg klarer ikke å finne mormor ved FT-1900.Men - Jeg er forberedt på alt av tidligere skjulte fakta! Ved FT-1900 finner jeg ei Anna Hagen f.1875 i Ringebu Krs. Hennes manns navn er kun; R.O. De har en sønn; Karl Olaf Hagen f. 220600. LenkeFor helt å utelukke denne Anna Hagen har jeg forsøkt å finne bl.a. hennes vielse, samt dåpsinnf. for Karl Olaf. En hindring her er at for Lillehammer starter de skannede kirkebøker først i 1901.Er det noen som kan hjelpe meg med dette ?Mvh. Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aksel Einar Mathiesen

Jeg beklager.Min mormor v. FT-1900 er her:LenkeBleimen er på grunn av at jeg trodde hun allrede var reist til Røyken.Mvh. Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.