Gå til innhold
Arkivverket

[#62222] Lars Olsen Auli, Nes i Akershus


Gjest Tom Premer
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne N. G. Hagen-Pettersen

Enken Marte Nilsdtr Aulie d. 27.05.1820, 74 år, beg. 03.06.1820.Du kan jo sjekke om det er skifte etter henne, da vil i såfall kona til Lars Olsen stå der og deres barn (Lars er nok han som dør i 1811)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Premer

Takk igjen til Ann-Mary. Jeg tar det for 'god fisk' og legger inn vielsen 27.10.1796.Takk også til Magne. Jeg har de samme dataene som du har om Lars' foreldre, inkludert 'Kgl. Dispensat. for Slegtskab'. Det er greit å få bekreftet at det en selv har funnet ut, stemmer.Vennlig hilsenTom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Premer

Takk skal du ha Ann-Mary. Og takk for hjelpen både i denne og andre saker. Du kan regne med å se innlegg fra meg igjen. Jeg har plukket ut mange personer med løse tråder, men nå ser jeg på FS før jeg benytter Brukerforumet.Mange hilsenerTom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Ja, Fs kan gi mange ledetråder,selv om basen mange ganger er full av feil.Bruk den som en liten 'hjelper' i letingen etter slekt,men ikke stol blindt på den. Hilsen Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.