Gå til innhold
Arkivverket

[#62239] Peder Henrik (Varner)


Gjest Steinar Lien
 Del

Recommended Posts

Gjest Else B. Rustad

Unnskyld spørsmålstegnene, men jeg forstår ikke helt hva du spør etter her. Og hva med Harald? Hvem er han?Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Halvorsen

Legger inn en link her som kanskje er den det refereres til ? (nr 19) Lenke Far til Harald tolker jeg som Gbr. Peder Henrik Værniksen Sørvær.Kjell H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank H. Johansen

Harald var vel en sønn av Peder og Ingeborg, da...?Men, Steinar Lien: Jeg oppfordrer deg til å skrive innlegget på nytt med litt mer opplysninger om hva du lurer på, samt å legge det i 'Brukarforum' i stedet for 'Forum for skanna kyrkjebøker'.Da får du nok litt mer utfyllende svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Usikker på hva spørsmålet er ,men legger inn dette: Peder Henrich Verniksen,født 21 sept,døpt 2 nov 1834.Foreldre Vernik Danielsen og Pernille Pedersdatter Bragstad:[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=17102&idx_id=17102&uid=ny&idx_side=-9>LenkePeder Verniksen i 1900,på Tjøtta: LenkeUngkar Per Henrik Verniksen og Ingeborg Johansdatter giftet seg i okt 1863.Brudgommens far het Vernik Danielsen.Brudens far het Johan Larsen: Lenke Første barnet til Peder Verniksen og Ingeborg Johansdatter: Peter Olaus Tønder,født 19 mai,døpt 18 juli 1866:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

I 1865 bor Pernille Pedersdatter,mora til Peder Henrik Verniksen på Bragstad(fødestedet til Peder) Daniel Verniksen (Peder's bror ?)er gift med Lava Sørensdatter. [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=1817&kenr=002&bnr=0070&lnr=000>LenkeDaniel Verniksen og Lava får datteren Anna Jacobia i 1855.Hun er født 13 april,døpt 17 juni 1855.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.