Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Guro Reinhart

[#62242] Grue - Halvor Olsen Moe viet til Anne Olsdatter 12 nov 1722.

Recommended Posts

Gjest Guro Reinhart

Kjenner noen til hvor Anne Olsdatter kom fra?Vielse 12 nov 1722, midt på i kolonne helt til høyreLenke Informasjon om Halvor Olsen Moes foreldre mottas også med takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Kanskje det går an å finne ut noe gjennom dåpen til barna? Håper noen greier å tyde resten av navna på fadderne. Sønnen Ole ble døpt 25 des 1722. (høyre side,høyre felt) [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9149&idx_id=9149&uid=ny&idx_side=-65>LenkeNok en sønn Ole døpes 6 sept 1725(venstre side,venstre felt): LenkeSønnen Tore ble døpt i september 1728: (2 felt på venstre side) LenkeDatteren Marte døpes 16 des 1731(høyre side,høyre felt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Guro Reinhart

Takk for svar.Jeg så gjennom faddere før jeg la inn spørsmålet. Fornavn og bosted går greit, men jeg synes denne presten gjennomgående skriver patronomikon noe uleselig!!Hilsen Guro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.