Gå til innhold
Arkivverket

[#62303] Julius Augustinus Johansen f. 1857 Fosnes


Gjest Arnfinn Skogli
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Skogli

Er på leting etter Julius Augustinus Johansen f. 05.07.1857, Fosnes, N-Trøndelag. Mulig det han som er begravet på Lademoen 06.05.1964. Har noen info?mvhArnfinn Skogli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Ble litt detektivarbeid,siden jeg ikke fant ham konfirmert i Fosnes.Så i kirkeboka at han var født 'uekte',så da er det vel han som er pleiesønn her i 1865:[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=f61748&gardpostnr=297&personpostnr=1748&merk=1748#ovre>Lenke Var litt mer vrient å finne ham igjen i 1900,fant en som stemte med fødselsår,men ikke fødested:Lenke Men da jeg fant vielsen til den Julius Johannesenble det bingo :(øverst)Lenke Han ble alså konfirmert i Flatanger,ifølge kirkeboka ved vielse,ikke rart jeg ikke fant ham i Fosnes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Skogli

Hei Anne!Godt arbeide det der. Har for såvidt endel av dette. Men den slasken er oldefar min, og stakk av fra min oldemor etter å ha gjort henne gravid....Men takk skal du ha, jeg er kommet et stykke på vei.mvh Arnfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.