Gå til innhold
Arkivverket

[#62352] Josefines søster Anette


Gjest Kari Grimstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Grimstad

Anette Jacobsen født 25.10.1867 giftet seg med Karl Kristiansen født 20.11.1870 - gift i Tune 22.11.1891. De flyttet til Østre Fredrikstad og fikk 5 barn. En av de Jørgen Marentius Kristiansen født 06.07.1896 døde antagelig under den 1. verdenskrigen.Ingen vet noe om ham er det noen steder som man kan lete på de som falt under krigen.MVH Kari Grimstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Grimstad

Hei HildeTakk for informasjonen. Gikk inn på lenken du sendte og kom fram til Den norske krigsgravetjenesten, men kom ikke videre på de forskjellige punktene fra 1 og nedover. Får svar Dette webområde kan ikke vises i Internett Explore. Er de bare jeg som har dette problemet tror du.Mvh Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Grimstad

Hei HildeTakk for informasjonen. Gikk inn på lenken du sendte og kom fram til Den norske krigsgravetjenesten, men kom ikke videre på de forskjellige punktene fra 1 og nedover. Får svar Dette webområde kan ikke vises i Internett Explore. Er de bare jeg som har dette problemet tror du.Mvh Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Hmm, det var rart. Jeg får heller ikke åpnet dem. Går jo så greit med de øverst fra 2.VK. Kanskje noen av alle disse flinke folkene i forumet kan hjelpe, eller kanskje det går an å skrive til utgiveren av disse listene. Jeg må melde pass, er ikke så dreven i dette gamet.Mvh Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.