Gå til innhold
Arkivverket

[#62397] Anders Sørensen f. ca 1792 i Modum.


Gjest Anne Grete Raaen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Grete Raaen

Leter etter opplysninger om og aner til denne Anders Sørensen f. ca 1792, trolig i Modum g. 1830 med Christine Auensdatter. Barn: Nils f.1830. Karen Gurine f. 1837. Auen f. 1839. Søren f. 1841. Peder f. 1848.Bosted 1859 : Kaggestadplads,Modum. Folketelling 1865: Bruger og fattiglem,Bøenstangen,Heggen,Modum.Noen som har noe forslag?? Mvh Anne Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Thore Skinstad

Hei.Jeg ser at han er oppgiit å være 32 år når han gifter seg i 1830. Det er derfor trolig at det er den Anders Sørensen som du finner på gården Toon i 1801 tellinga. LenkeAlf Thore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Thore Skinstad

Det står Kaggestadåsen på bruden. Brudgommen er jeg ikke sikker på.Her er en lenke til dåpen til Anders.Lenke Venstre side nesten øverst.Alf Thore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Thore Skinstad

Det står Kaggestadåsen på bruden. Brudgommen er jeg ikke sikker på.Her er en lenke til dåpen til Anders.Lenke Venstre side nesten øverst.Alf Thore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Grete Raaen

Hei gjen. Virker jo sansynlig så noterer disse som foreldre så lenge så får vi se om jeg finner klare holdepunkter etter hvert. Tusen takk for hjelpen så langt, er det noen som klarer å tyde bosted for brudgommen så er det kjempeflott. Mvh Anne Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.