Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Jan Erling Haugland

[#62406] Anna Bruun Tordenskiold (1781-1848)

Recommended Posts

Kan noen si noe om forfedrene til Anna. Jeg ville tro at hun er en etterkommer av Karin Wessel (nr 11 i barnerekken til Jan Wessel) og Rådmann i Tr hjem Knud Bruun. Er hun ett barnebarn av dette paret ?Mvh Jan Erling

Guest Gunn Huglen

Da er det vel denne damen du søker opphavet til? LenkeMvh. Gunn

Guest Berit Knudsen

Dåpen 11/7, litt på ovenfor midten av v.side. Farens navn er understreket: .. major? Johan Christopher v.Tordenschiold og Kirstin B.(Brun?) Lenke

Guest Gunn Huglen

Her står det en del opplysninger om Anna Bruun Tordenschiold: Lenke,9499,9502Mvh. Gunn

Guest Berit Knudsen

Se om denne virker LenkeDu kan også søke etter tema: Tordenskjold, og da får du opp flere.

Guest Gunn Huglen

På Distreff finner du en god del data levert om denne familien.Her er vel en yngre søster i 1801? LenkeGunn

Guest Gunn Huglen

Her under Holmestrands Historie er nevnt noe om Johan Chr. Tordenskiold : LenkeGunn

Takk til dere alle sammen. Jeg har fått svar på de spm jeg hadde. Veldig bra hva en kan få oppklart her på dette nettet!Mvh Jan Erling

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.