Gå til innhold
Arkivverket

[#62436] Oppslag i 'Dødsfall i Norge' av Jørgen Gløersen


Gjest Arne B. Kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne B. Kristiansen

Er det mulig for noen å gjøre oppslag i bøkene til Gløersen.De personene som jeg leter etter er:Anne Mathea Juell f. 18. Feb 1730, Hof, Hedmark.Nathanel Juel f. 18. Feb 1802 i Bergen.Christian Juell f. 15. Mars 1756, Blaker.Christian Juell f. 2. Feb 1749, Hof, Hedmark.Nicolaj Juell Herlofsen f. 1767, Arendal, d. ca 1822...Johan Broderus Herlofsen f. 20. Feb 1802, Arendal.Jakter på hvor og når de døde. Takk på forhånd for all den hjelp jeg kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Hei jeg tror jeg kanskje har funnet Nicolaj.En ved det navnet gifter seg 14 mars 1815 med Anne Marie Lemming i Arendal.Men ved søk på de andre finner jeg lite.Jeg tror at jeg har funnet riktig Nicolaj ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Juell har jeg ikke tilgang til. Johan Bruderus er ikke nevnt. Nicolai, kjøpmann Arendal, døde 3/4 (?) 1822, blev om aftenen 3/4 pludselig borte 'og formodes ved et ulykkelig Tilfælde død'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.