Gå til innhold
Arkivverket

[#62482] Tyding av kirkebok.


Gjest Lindis rokstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne B. Kristiansen

Lenken din var grei, men et bilde kun av siden er av og til bedre. Kopier siden du vil skal tydes fra og legg den inn som bilde, se nedenfor i den blå boksen for der du skriver inn teksten og last inn bildet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Lenka di i innlegg 3 er helt grei,Lindis. Men skrifta er vanskelig å tyde,det eneste jeg klarer å tyde er at det er en dåp,8 juni pike Susan Olava ? Foreldre Ola Olson ... h(ustru) O...Onundsdatter Nei,du får se om her kommer noen eksperter på banen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindis rokstad

Hei.Takk for hjelpen. Ja jeg vil gjerne ha navnene på fadderne. Da de kanskje kan hjelpe meg å finne foreldre/søsken av Ole Olsen.Lindis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Med noe forbehold mht gårdsnavnene, så leser jeg fadderne slik:M(and) Ole Svendsen Gaustad og K(one) Sigrid Eriksdr., Drenge Peder Aagesen Lilleqværnæs og Johannes Eriksen Smørholmen, Ole Jensen Havnens K(one) Guri Olsdr., Jon Stegets K(one) Guri Jonsdr.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.