Gå til innhold
Arkivverket

[#62510] hvor skal jeg begynne?


Gjest Anita Kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann-Mary Engum

23 juni 1904 dør det en mann ved navn August Persen Methi,gift fisker,60 år,født i Vadsø 1844.Hjerneslag. Kan det muligens være en bror av Isak Ulrik Methi? [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=88&idx_id=88&uid=ny&idx_side=-231>Lenke August Persen Methi 23.06.1904 60 Vadsø Grethe Methi (f. Jaani) og barna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Konfirmasjonen til Hans Marelus se nr 6 Finnmark fylke, Vadsø by i Vadsø, Ministerialbok nr. 7 (1896-1916), Konfirmerte 1915, side 173. Permanent sidelenke: LenkeKanskje du bør ta kontakt med prestekontoret i Vadsø og få fødselsår på Vallys foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Kristiansen

Nå har jeg fått et skikkelig gjennombrudd!!! Jeg fikk en tlf, hvor jeg fikk opplyst riktige navn og fødselstall ;DDette er Vally`s foreldre:SOFIE WILHELMINE DØRMÆNEN f. 04.01.1907HANS MARELIUS METHI 19.06.1900TUSETAKK alle sammen, kanskje jeg klarer å nøste litt opp i det nå, har sååå mye bedre utgangspunkt nå når jeg endelig har fått riktige datoer og navn!!!! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Kristiansen

Hvordan i all verden klarer dere å finne alt så fort?! TUSEN takk skal du ha ;D Nå har jeg notert det inn i EMBla programmet mitt ;D Mannen kommer til å bli glad når han kommer hjem, han aner ikke noe om slekten sin ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Kristiansen

Det vil han så absolutt bli ;; Hadde aldri trodd jeg kom til å få slik en respons!!! Jeg tenkte at er jeg heldig så får jeg et svar iløpet av en uke eller mer kanskje, jeg er sååå takknemlig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Kristiansen

Det vil han så absolutt bli ;; Hadde aldri trodd jeg kom til å få slik en respons!!! Jeg tenkte at er jeg heldig så får jeg et svar iløpet av en uke eller mer kanskje, jeg er sååå takknemlig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristinn Hegna

Hei, Her fant jeg dåpen til Sofie Wilhelmine i Vadsø [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=90&idx_id=90&idx_listetype=dp&idx_kjonn=&uid=ny&idx_side=-121>Lenke. Hun ble døpt så sent som desember 1909, faren heter Sigfred Gustav Dørmænen, moren heter Grete Johanna.Jeg lurer på om det er dette paret her Lenke ? Du finner ektevielsen nederst på siden her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Kristiansen

Tusen takk skal du ha!!!!! Setter ufattelig stor pris på all hjelp!! Har blitt endel tlf til slekten hans også nå for sporing av bilder, å da var det noen som spent venter på tilbakemld på hva jeg finner ;DSkal se over lenken etter at jeg har lagt alle barna ikveld ;-) Gleder meg til det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristinn Hegna

Bare hyggelig, Anita!I innlegg (11) står foreldrene til Hans Marelius Methi - her er giftermålet deres, nummer 10 på siden Lenke. Der får du fedrenes navn og fødselsdato/-sted.K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.