Gå til innhold
Arkivverket

[#62511] Olai Andersson Kinn f. 1853, Flakstad i Nordland 1875 - Vidare lagnad?


Gjest Torodd Kinn
 Del

Recommended Posts

Gjest Torodd Kinn

Olai Andreas Andersson Kinn (Sunnfjord) var fødd 01.12.1853, av foreldra Anders Bjørnsson og Trone Eliasdotter.Ved FT1875 budde han på Napp i Flakstad: LenkeIfølgje skiftet etter fastera Andrea Bjørnsdotter i 1885 var han då død for kort tid sidan på Balstad (Vestvågøy?) og hadde etterlate seg dottera Karen Antonette på ca. to år.Eg kan ikkje finne dødsfallet til Olai eller dåpen til dottera. Kan nokon hjelpe?(Eg er ikkje ute etter fortida til Olai. Den er kjend.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

I 1900-tellingen for Buksnes fant jeg ei tjenestejente ved navn Karen Olaisdatter, f. 1883, Buksnes: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=8&filnamn=f01860&gardpostnr=170&personpostnr=1207&merk=1207#ovre>LenkeI klokkerboka for Buksnes fant jeg dåpen til en Karen Antonette, datter av pigen Hanna Charlotte Andreasdatter og Olai Berg Andreassen Balstad (synes å stå det) – se: Nordland fylke, Buksnes, Klokkerbok nr. 881C03 (1876-1885), Fødte og døpte 1883, side 241.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Hei Grethe!Ja, her ser det ut til at du har oppspora Karen for meg. Tusen takk!Eg får studere krk-bøkene for Buksnes nærare for å sjå om eg kan finne dødsfallet til Olai.Vh Torodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Takk til deg òg, Bjørg! Det er nok rett mann. Andreassen for Anderssen er ikkje så rart. Kor han har plukka opp namnet Berg, anar eg derimot ikkje. Men det Grethe og Bjørg har funne, passar likevel så godt med det eg visste frå før, at eg konkluderer med at far og dotter er funne. Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.