Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Torodd Kinn

[#62513] Nille Oleanne Andersdtr. Kinn f. 1863, Flokenes i Askvoll 1885 - Vidare lagnad?

Recommended Posts

Gjest Torodd Kinn

Nille Oleanne Andersdotter Kinn (Sunnfjord) var fødd 26.01.1863, av foreldra Anders Bjørnsson og Trone Eliasdotter.Eg er usikker på om ho vart kalla Nille, Oleanne eller begge namna.Ved skiftet etter fastera Andrea Bjørnsdotter i 1885 var Nille Oleanne tenestejente på Flokenes i Vevring (no Askvoll).Eg klarer ikkje å finne ut korleis det gjekk med Nille Oleanne vidare. Kan nokon hjelpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

P.S.: Eg er ikkje ute etter opphavet hennar, for det kjenner eg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Arthur Hansen

Kan det være Nille som er gift her? Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Arthur Hansen

Tror dette er Nille Torine Andersdtr.f.1864 på Kobbeneset i Vågane og gift med Ole Marines Johannesson f.1862 i Naustdal. Denne Nille er barnebarnet til min tippoldefar. Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Ekteparet i (3)-(5) er nok ikkje dei eg ser etter. Som Johan Arthur skriv i (5), er den Nille f. i Vågane (nr. 9): Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Har du sjekket en eventuell dødsmelding etter foreldrene om hun kan være nevnt der?Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Takk for tipset, Rune. Faren døydde alt i 1882, men mora levde til 1914, så det er tenkjeleg at det finst informasjon der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Ja, da ville jeg ha bedt om hjelp til å sjekke dødsmeldingen etter mora i arkivforumet.Mvh. Rune T.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Som eg frykta, var det ingenting å hente i dødsmeldinga; 'Intet efterladt' er alt som er sagt. Sjå tema 62527 i Arkivforumet.Nokon som veit noko om Nille Oleanne?Eg kan leggje til at ho hadde sysken i USA (halvbror Bernt Andersson gm Oline Jakobsdotter), Øksnes i Nordland (Marie Andersdotter gm Martinus Jansson) og i Bergens-området (Amalie Andersdotter gm Sakarias Nilsson, og Andreas Andersson gm Anna Monsdotter), i tillegg til i Kinn i Sunnfjord (Tomas Andersson gm Marie Olsdotter, og Hanna Andersdotter).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Eg lyfter dette temaet opp att sidan eg så langt ikkje har komme vidare.Veit nokon kor det vart av Nille Oleanne etter 1885?Eg har altså ikkje funne ut meir enn i innlegg 1 den supplerande informasjonen i innlegg 10.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

FT1910 hadde svar på gåta: Olianne (Andersdtr.) Klingenberg var då i teneste hos systera Marie (Andersdtr.) Jansen i Alsvåg i Øksnes. Klingenberg var eit gammalt namn i slekta, men det var overraskande at det skulle dukke opp så seint.I FT1900 er det temmeleg sikkert Oleanne som er kalla 'Anna' Klingenberg, i teneste på Skår i Dverberg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.