Gå til innhold
Arkivverket

[#62513] Nille Oleanne Andersdtr. Kinn f. 1863, Flokenes i Askvoll 1885 - Vidare lagnad?


Gjest Torodd Kinn
 Del

Recommended Posts

Gjest Torodd Kinn

Nille Oleanne Andersdotter Kinn (Sunnfjord) var fødd 26.01.1863, av foreldra Anders Bjørnsson og Trone Eliasdotter.Eg er usikker på om ho vart kalla Nille, Oleanne eller begge namna.Ved skiftet etter fastera Andrea Bjørnsdotter i 1885 var Nille Oleanne tenestejente på Flokenes i Vevring (no Askvoll).Eg klarer ikkje å finne ut korleis det gjekk med Nille Oleanne vidare. Kan nokon hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Tror dette er Nille Torine Andersdtr.f.1864 på Kobbeneset i Vågane og gift med Ole Marines Johannesson f.1862 i Naustdal. Denne Nille er barnebarnet til min tippoldefar. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Som eg frykta, var det ingenting å hente i dødsmeldinga; 'Intet efterladt' er alt som er sagt. Sjå tema 62527 i Arkivforumet.Nokon som veit noko om Nille Oleanne?Eg kan leggje til at ho hadde sysken i USA (halvbror Bernt Andersson gm Oline Jakobsdotter), Øksnes i Nordland (Marie Andersdotter gm Martinus Jansson) og i Bergens-området (Amalie Andersdotter gm Sakarias Nilsson, og Andreas Andersson gm Anna Monsdotter), i tillegg til i Kinn i Sunnfjord (Tomas Andersson gm Marie Olsdotter, og Hanna Andersdotter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Torodd Kinn

Eg lyfter dette temaet opp att sidan eg så langt ikkje har komme vidare.Veit nokon kor det vart av Nille Oleanne etter 1885?Eg har altså ikkje funne ut meir enn i innlegg 1 den supplerande informasjonen i innlegg 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Torodd Kinn

FT1910 hadde svar på gåta: Olianne (Andersdtr.) Klingenberg var då i teneste hos systera Marie (Andersdtr.) Jansen i Alsvåg i Øksnes. Klingenberg var eit gammalt namn i slekta, men det var overraskande at det skulle dukke opp så seint.I FT1900 er det temmeleg sikkert Oleanne som er kalla 'Anna' Klingenberg, i teneste på Skår i Dverberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.