Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Torleif Odland

[#62544] Nordland/Hassel/

Recommended Posts

Guest Torleif Odland

Ved en vielse i Hassel kirke 27 desember 1845, mellom Ole Martin Eliasen og Hanna Malene Jensdatter,finner jeg far til bruden ved navn Jens Hansen Hov, trolig har hans hustru navnet Berith Cathrine Hansdatter. Er det noen som har noe mere informasjon om dette paret?Mvh. Torleif Odland

Guest Torleif Odland

Under folketellingen av 1801, finner jeg en Jens Hansen 7 år, han har en mor som har navnet Bereth. Familien bor på Hennæss Neder på Hassel. Kan det være han tro?Mvh. Torleif Odland

Guest Eva Willenburg

Jens Hansen på Hennes, f. 1795, død 1817.Hanna Malena f. 16 des 1818. Foreldre Jens Petter Hansen Hov f. 1785 og Berit Cathrine Hansdtr. f ca 1790

Guest Torleif Odland

Tusen hjertelige takk Eva, det var et langveis svar fra andre siden av jordkloden.Mvh. Torleif Odland

Guest Torleif Odland

Takk Ann-Mary, da har jeg den også.Mvh. Torleif Odland

Guest Torleif Odland

Igjen mange takk Ann-Mary.Torleif

Guest Torleif Odland

Tusen hjertelige takk Eva, den lenken satte jeg uttrolig stor pris på, og den gav meg en mengde med opplysninger fra Hadsel.Mvh. Torleif Odland

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.