Gå til innhold
Arkivverket

[#62561] Ida Pedersdatter f 1887, Vinger, Hedmark gift med Harry Kristiansen?


Gjest Randi Fjellbu
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Fjellbu

Jeg forsøker meg på nytt[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=2&filnamn=f00421&gardpostnr=715&personpostnr=4333&merk=4333#ovre>Lenkehun ble konfirmert i Vinger 6okt 1901 Lenke Dette var min oldefars søster. Vi tror vi vet at hun ble gift med en Harry Kristiansen fra mossekanten. Det skal være to barn; Kåre og Inger. Min mormor mener å huske at dette var 'store unger' i forhold til henne selv som ble født i 1924. Hva som er fødselsår på disse er derfor uvisst,men noe før 1920 kanskje?Jeg har tidligere hatt spørsmål inne om samme saken, dette ligger her;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Fjellbu

Da har jeg hatt en ny samtale med min mormor. Merkelig hvordan det dukker opp saker bare man maser med jevne mellomrom :)Harry skal ha jobbet for en bedrift i mossetrakten som het 'Debes'.Hun er indrer en konvolutt med adressen Nedre Krabben, Jeløy p.t. Moss.Og til slutt Inger het Ingrid.Jeg har foretatt ulike nettsøk på Debes, men det dukker stort sett opp som etternavn. Jeg skal gå til angrep på kirkebøker for Jeløy nå :)Ha en strålende helg.Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sverre Søgaard

Det virker som det er Jeløya-/Mossområdet du trenger hjelp og ikke i Vinger. Så for å få de rette folkene til å reagere, burde du lage en ny tråd med disse navnene og heller en henvisning til hva du allerede har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Fjellbu

hmm...så det går ikke å bare endre overskrifta altså...Jeg trodde jeg gjorde det riktig med legge dette inn under østfold, men ser jo nå at Moss ikke har kommet med der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.