Gå til innhold
Arkivverket

[#62569] adressebok stavanger oppslag


Gjest erling t. endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest erling t. endresen

Hei. Ser i annet tema at det er folk som har tilgang på adressebok fra Stavanger. Kan jeg be dere gjøre oppslag for meg også, på følgende personer i Stavanger ( I forbindelse med at jeg lager en oversikt over mine tippoldeforeldres etterkommere):Olaf Martinius og Theodora Konstanse Oliversen.Olga Oliversen, Ingfrid Oliversen og Thelma f. O, gift med Ingebreth Wee (eller Vee, bestyrer på POLARIS)Åge Wee (event. Vee, andre Vee i Stavanger?Birger og Constanse Oliversen?Hadde vært fint å få noen hint når og hvor disse levde.mvh Erling T. Endresen, Egersund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

I 1971 bor det en Kari Elisabeth Wee i Lagårdsveien 113, og lærer Bård M Vee i Dues vei 38. Ingen Wee eller Oliversen i Sandnes. Oliversen i Stavanger kan jeg ikke sjekke, disse sidene mangler i tlf katalogen jeg har (gammel glansbok etter ungene)Polaris fabrikker var (er) i Sandnes, der var det en Dag T. Vea ansatt som produksjonssjef i 1971.vennlig hilsen grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Takk skal du ha :-) det skal være en lærer som godt kan være den Bård du nevner, jeg mangler fornavn på han. Hae ei jeg kan spørre, hun husket ikke navnet. Lettere med et konkret navn å spørre om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Bård M. Vee, lærar, Austre Åmøy, Rogaland, f. 15-11-1904 i Tysnes. Foreldre: Bonde og tømmermann Lars Vee og Kristiane. Eks. Hamar lærarskule 1926. Vikar Øye, Hjørundfjord, 1939-40. Frøningan, Leikanger, 1940-41. Kaldefoss, Tysnes, 1941-45. Auster Åmøy 1945, Jåtten skule 1955 og Hetland framhaldsskule, Hillevåg.Busett i Brooklyn, USA, 1928-39. Arbeidet som tømmermann og loslærling ved N.Y. hamnedistrikt, loseksamen. Formann i Austre Åmøy fråhaldslag. Gift 1935 med Karen Isakesen. Foreldre: Bonde Tarald Isaksen og Cecilie. (Norske skulefolk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annalisa Thelin Knutsen

HeiJeg fant bare to av personene i Adressebok for Rogaland Fylke 1955-56. Ingfrid Oliversen, påleggerske, Ladegårdsv. 59.Ingebreth Wee, driftsbest. Ladegårdev. 113.Adressebøken tar kun med personer som hadde en viss inntekt eller formue. Derfor finner en som regel ikke nesten voksne barn eller ektefelle/hustru som var hjemmeværende.Vennlig hilsen Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.