Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Eva Vedahl

[#62590] Karen Larsdatter fra Sørum

Recommended Posts

Gjest Eva Vedahl

Jeg leter etter foreldrene til Karen Larsdatter, født 1825 på Sørum. Karen var gift med Ander Larsen. født ca. 1819 i Vinger. Karen bodde i Sørum i 1875, og var da enke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Eneste Karen Larsdatter jeg finner døpt i kirkebøker for Sørum 1824-1828 er denne damen , øverst til høyre i boka: LenkeHun var datter av Lars Olsen og Anna Syversdatter, tror jeg det står?Du får kikke litt på dette om du tror hun kan være en passe kandidat. Alder ved folketelling var ikke så nøyaktig.Kan hende vi finner ut mer i folketellinger?Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Kan hende det vil lønne seg å se etter barna til Karens dåp, hvem som var faddere? LenkeMvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her er dåpen til Anne Marie f. 1861, dåp nr. 14 1. april.LenkeEn av fadderne er Lars Olsen, kan passe med Karen Larsdatters far?Skal se om jeg finner flere stor? Gunn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her er sønnen Ole Kristians dåp 1858, 24 mars. Dåp nr 27 : LenkeBle ikke særlig klok av faddere der?Men kan fortsett å lete litt.Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

her fant jeg også sønnen Hans Edvard andersen døpt 1867 , men her er ikke faddere ført: Se dåp 16 midt på v. side.LenkeGunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.